När man har trist så

Eftersom jag sitter och har trist och väntar på Niclas, som kommenterar/refererar hockey, och kommer hem sent, så tänkte jag att jag lika gärna kan fylla i en utav alla listor som cirkulerar...

Lovar du att vara ärlig? Ja¨

 

Du heter: Linn Matilda Josefine Sennerhall

 


Smeknamn: Jossan, Jossen, Snirpan ( när jag var liten)

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Det har jag ingen, och det är jag glad för.

 

Beroende av: Mys och kärlek!

 

Vad tror folk om dig?: Jag vet inte... Att jag säger vad jag tycker och tänker? Jag har ofta fått höra av folk att de trodde jag "var en riktig bitch", innan de lärde känna mig.  VAD TROR NI???.

 

Stämmer det?: Nja, jag säger vad jag tycker/tänker, står upp för mig själv och disskuterar gärna. Jag tror folk ibland missuppfattar mig och kan tro att jag är dömmande om man inte tycker likadant som mig. Det är jag inte, jag har en stark åsikt, men respekterar absolut folk som har andra åsikter.

 

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, läppar och rumpan.

 

Vad säger du för att imponera på någon?: Hej brukar räcka. Haha. Nej men jag försöker inte imponera på folk. Jag tycker jag duger som jag är.

 

Hur imponerar man på dig?: Man är sig själv och vågar stå för den man är.
Annars fungerar repliken " Katter är det bästa jag vet"- ganska bra, tydligen. Det var vad Niclas sa till mig när jag berättade att jag skulle skaffa katter, se så bra det gick för honom;) Ska väl då tilläggas att detta var mitt inatten på midsommarafton, då man vanligtvis är rund om fötterna. Inget undantag denna gången för honom!

 

Brukar du skratta för dig själv?: OM jag gör. Jag skrattar väldigt ofta.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Du kan du! Lyckost din Bebis! Å jag å alla som har fina du. Älskar dig!"

 

Var bor du?: I blekinge.

 

Trivs du där?: Ja. Det är här jag har mina vänner och min familj! Kan det bli bättre?

 

Äger du några converse: Ja, ett par mini mini små, som jag använde som liten.

 

Sprit, cider, vin eller öl: ÖL!! Ibland vin.

 

Brukar du bli för full: Nu var det ju ett tag sedan såklart, men ja det har hänt!

 

Vad har du för mobil operatör: Telenor,

 

Är du allergisk mot något: Nej

 

Har du haft sex idag: Hah... Nej.

 

Hur svarar du i mobilen: Hallå?


Vem ringde du senast?: Mamma

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon gärna pratade med mig, men hade inte tid för hon skulle duscha. Men hon förstod min frustration över att inte Karlskronakanalen fungerar, så jag kan lyssna på Niclas.

 

Antal timmar sömn inatt: Oj då, 4 - 5 timmar kankse.

 

Sov du ensam: Nej givetvis inte.

 

Brukar du komma i tid: Nja... Oftast tror jag. Men jag är tidsoptimist och har alltid varit. Skyller på pappa.

 

När mår du bra: Jag mår bra när alla jag älskar mår bra och när jag får umgås med nära och kära.

 

När blev du fotad senast: Igår.

 

Hur känner du dig nu: Trött...

 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

 

Vad tycker du om fötter: Vad kan man tycka om fötter? Är de små och sitter på en bebis är de söta, annars är det kanske inte min favorit del på kroppen.

 

Vad saknar du: Just nu saknar jag Niclas, pappa och min lillebror.

 

Hade du en bra kväll igår: Nja... Mestadels av kvällen var bra.

 

Favorit dryck på morgonen: Kaffe, mjölk..Just nu. Det varierar.

 

Rakar du benen: Ja

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: 23 - 24 tiden.

 

Är du blyg?: Haha Nej!

 

Sysslar du med någon idrott: Nej, men jag har dansat hela mitt liv.

 

Vill du hellre ha mail än brev: Ja...

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, självklart!

 

Har du spytt offentligt: Ja, det har jag.

 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Se om det verkligen är så svårt att kissa I toastolen och sedan tvätta händerna. Bl a...

 

Är du nöjd med ditt liv: Jag är gravid, tillsammans med världens mest underbara människa, har en familj som älskar mig och stöttar mig i allt, som är friska och mår bra! Hur kan man inte vara nöjd då?

 

Är du bortskämd: Kanske inte med prylar, men med kärlek, privilegier och människor som är bra- Ja!

 

Vad gör du i morgon: Torsdag? Jag kanske är bättre i kroppen och kan ge mig ut en runda på stan och ta en fika. Annars myser jag till det med en härlig julig film, tror jag.

 

Vad är det värsta du vet?: MARGARIN! (Jag hatar det!!!) Tjatiga människor som ältar precis allt, avundsjuka och okunskap.

 

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Det beror på vad man menar med slösa. Jag brukar mest spendera, eller unna mig...

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag gillar ju Charlotte Perreli skarpt! Vilken grymt tuff människa, som klarar av allt det hon gör så bra och ändå är en fantastisk mamma!

 

Vad längtar du till?: Tills Bebis kommer!!

 

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja!

 

Vad använder du för shampoo?: Loreals Intense repair.

 

Vad är det finaste du fått?: Min lillebror, som är 16 år yngre än mig! Niclas och Bebis!

 

En speciell dag du minns: Det finns så många speciella dagar i mitt liv! Dagen då min lillebror kom. När jag träffade Niclas. När vi, på min födelsedagsfest detta året, berättade på ett ganska kul sätt att vi väntade barn! Första UL, det är den mest häftiga upplevelsen jag haft, än så länge!

 

Hur gammal är du: 23 år

 

Tycker du om någon just nu: Ja om jag gör...Jag tycker om väldigt många!

 

Du samlar på: inte på något, men har ganska mycket elefantprylar. Annars samlar jag mig alldeles för mycket papper...

 

Gröna eller röda äppeln: Jättegröna, men jag gillar de små och syrliga höstäpplena också.

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Pappa, Petra eller Niclas.


Gillar du golf: Ja, om det är minigolf man pratar om.

 

Vilken tid gick du upp idag: Runt 11 kanske.

 

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

 

Har du strumpor på dig nu: Nej, jag har mina härliga mystofflor!

 

Är det okej att gråta: Absolut, jag är inte mycket för att neka sina känslor.

 

När grät du senast: Igår

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Tagit med mig Niclas på en resa, köpt fin inredning och SPARAT!

 

Bär du glasögon eller linser: Solglasögon när det är soligt.

 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte!

 

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Oftast tidigare än på vardagen, då jag och Niclas brukar ha mysiga frukostar när han är ledig!

 

Har du piercing: Jag har haft hål i näsan, sen har jag hål i öronen.

 

Vill du gifta dig: Ja absolut!

 

Vill du ha barn: Ja det är klart! Ett är påväg och fler blir det!

 

Solar du ofta: Nej väldigt väldigt sällan. Jag ligger t o m gärna i skuggan på sommaren. Så rolig är jag!

 

Är du bra på att laga mat: Ja, det är jag!

 

Är du flygrädd: Ja!

 

Hur vig är du: Haha jag kan ju säga som såhär: Jag VAR vig...Sen blev jag gravid:)

 

Är du musikalisk?: Ja, jag sjöng i skolan, dansar och har mer eller mindre växt upp med massa musiker runt mig.

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

 

Vilken är din favoritglass: Jag gillar inte glass så mycket. Men sorbet, gärna hallon.

 

Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag verkligen! Jag vägrar tro att man bara försvinner sen.

 

Tycker du om sushi: Nja...

 

Vad äter du helst när du ser på film: Chips, morotsstavar och dippa. Gärna godis att varva med.

 

Bor dina föräldrar tillsammans: Haha nej! Däremot har jag turen att ha föräldrar som är bästa vänner! Och mina bästa vänner.

 

Har du tandläkarskräck: Jag tillhör en konstig skara som faktisk GILLAR att gå till tandläkaren. Så ren och fräsch i munnen är man sällan.

 

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, utan tvekan. Men jag önskar att jag vore mer morgonmänniska. (Kommer jag få äta upp detta nu när Bebis kommer?;) )

 

Vilken ögonfärg har du: Gröna

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, usch och fy! Det har jag gjort, tyvärr.

 

Biter du på naglarna: Ja ibland. Men inte så de sitter på halva nagelbädden.

 

Röker du: Nej

 

Hur ofta tränar/motionerar du: Inte så ofta som jag vill. Nu FÅR jag ju inte motionera överhuvudtaget. Men annars älskar jag att gå ut gå och dansa.

 

Senaste låt du hörde: Picture

 


Kommentarer
Postat av: Ma

Hahaha!!! Skulle duscha, packa, plugga, sova, stiga upp tidigt och hinna med ett flyg. Ändåså.

2010-11-24 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0