Sjukskriven

Chokladkaffe!!!!!

Idag är jag verkligen "sjukskriven" på riktigt. Jag har rört mig från sängen, till köket (göra kaffe och mackor), till soffan och datorn. Här har jag suttit sedan jag gick upp! Haha, skäms nästan lite över min lathet idag! Men imorgon kan jag nog hitta på något roligare. Har ju gjort lite nytta idag och skrivit ihop lite CV osv.

Det är lite trist att vara sjukskriven då många andra jobbar/pluggar. Men jag får ta tillvara på dessa dagarna nu! Jag vet ju inte vad jag har att vänta mig sen.

Ikväll ska vi väl småfixa det som går i lägenheten. Jag är på jakt efter sådan "plattor" som man sätterfast i väggen för att kunna sätta fast gardinstänger i. Är det någon som vet var det finns??


Kommentarer
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Äh, ibland får man vara lat!! ;)



Haha tack för din kommentar! Jag kände att när det ändå är en beskrivning om mig själv så kan jag lika gärna vara ärlig! ;)



Hur var din graviditet om man får fråga? Själv spydde jag de första 20 veckorna, men resten var bra! ;)

2010-11-22 @ 19:57:47
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0