Einsteins?


Kan vara lite svårt att hålla sig undan? Snacka om tjuvstart, detta ska man väl inte äta förens på julafton?


Jag, mormor och morfar tänkte vara lite smarta när vi åkte för att handla, så vi åkte strax efter luncj för att slippa så himla mycket folk. En fredagförmiddag är väl folk på jobbet osv. Grejen var den att ungefär 500 andra hade varit lika smarta! Det är mycket som ska göras innan jul och på söndag är det ju första advent, så egentligen var väl inte det så konstigt att det var mycket folk.


En fylld fruktkorg är ett stort plus för mig! Just nu är det, såklart, clementiner som gäller! De är fortfarande syrliga, det gillar jag!

Nu sitter vi, som säkert många andra, och tar det lugnt i soffan! Imorgon ska jag minsann ta mig upp till stan för att kika några gardiner. Sen blir det bak och piff inför söndag! Jag älskar julen! Så otroligt mysigt och härligt. Även om jag just nu väntar till efter jul och nyår...Närmare bestämt till trettonhelgen!

Nehepp nu ska jag fortsätta med min chokladask och clementinerna.


Ha en fin fortsatt fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hihi, tjuvstarta får man men det undre lagret får du vänta med till jul ;)

2010-11-26 @ 22:33:27
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Åh, Hakuna Matata är ju kung ;) Tack för tipset! Lejonkungen överlag är ju en av de bättre barnfilmer som gjorts enligt mig!!



Kram på dig med och hoppas din helg blir kanoners!

2010-11-26 @ 22:49:20
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0