Godmorgon!


Inatt hade vi snöras här. Såhär ser vår balkong ut nu!


Godmorgon på Er!

Fick sova nästan hela natten igenom, två starka sammandragningar! Nu händer det inte mycket.

DU Emelie som kommenterade mitt förra inlägg!?!?!?! Är du barnmorska?? Annars är det något du kan hålla för dig själv. Bf är senast 23/1 och det är inte så j*vla lång tid tills dess. Men TACK för en otroligt uppmuntrade kommentar och en bra start på min dag! Du måste vara en toppentjej!


Nehepp alla andra underbaringar! Hoppas ni får en härlig dag, det ska jag minsann ha!

Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

Wow mycket snö Pearl, förträffligt!

Tänkte sända lite uppmuntrande kommentarer, typ: plötsligt händer det och den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge :) Kraaaam

2011-01-07 @ 09:34:24
URL: http://juliadazed.blogg.se/
Postat av: Emelie

Menade inget illa, så ta det lugnt ;)

2011-01-07 @ 09:46:27
Postat av: Johanna

Hej, måste få börja med att skriva - Vilken fin mage du har!

Har varit här inne och kikat ett tag nu, hittade din blogg av en slump och har fortsatt kolla in sen dess. Är också en Karlskrona-bo!



Vill bara skicka en lyckönskning, och jag tror nog att det är lugnet före stormen för din del!

Vi fick vår lilla flicka för lite mer än 7 veckor sedan, och innan allt satte igång så var det väääldigt lugnt och jag sov bra.

Tror nog att det blir bebis denna helgen för er del, jag håller alla tummar iallafall!



Många kramar och lycka till♥

2011-01-07 @ 10:40:24
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket!



Ja för oss blev det en vända på Neo.

Vi hade bf den 10/11 och hon föddes den 14/11.

Men det blev med ett urakut kejsarsnitt.

Så vi låg inte på Neo för att hon var för tidig utan för att hon var så stressad i magen, svalde massa vatten och fick därför en infektion i samband med förlossningen.

Sen var hon väldigt tagen när hon kom ut. Så hon fick ligga på Neo i 10 dagar och de gjorde en massa tester och hade koll. Men nu är hon frisk och kry så vi är så lyckliga för att hon mår bra.



Oj, det blev långt här. Att jag aldrig kan skriva kort...



Förstår att du längtar och snart har ni ert lilla barn!

Många kramar♥

2011-01-07 @ 11:14:37
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Carro

Gå promenader, även om det inte går fort och det är kallt så gå lite, det funkade för mig iaf och det är det jag utgår från. Sex funkar också, har något med spermierna att göra säger dom :P Lycka till och hoppas eran lilla bebis kommer snart :D Kram kram

2011-01-07 @ 12:23:03
URL: http://martinimamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Väldigt snart kommer bebis tro jag =) Jag tycker faktiskt att din mage har sjunkit lite och fin är den med!

kram kram

2011-01-07 @ 18:46:58
URL: http://emelieochkalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0