Kalas!


Idag ska vi fira denna lilla donnan, som fyller fem på måndag!!
Tiden går så fort, jag minns när hon bara var lite mer än ett och sprang
och kissade på golvet. Små barn får göra sånt, och ändå vara hur gulliga som helst!!


Goddagens på dagarna!
Inatt var vi inne på förlossningen. Inte för att det kändes som att en bebis var på G, utan för att fosterrörelserna var knappt några alls, på hela dagen. Så jag puffade och buffade på magen, men fick inget svar. FYYY vad orolig man blir då! Så när vi såg att Bebis hjärta slog fint så grät jag av lättnad! Lilla lilla plutt, kan du komma ut nu istället?

Snart ska vi iväg och kalasa, vilket jag egentligen inte hade hoppats på;) Vill ju bara vara på förlossningen/BB nu. Men det är väl tur att man har annat att göra under tiden som man går och väntar?

Hoppas Er lördag är mysig och härlig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0