Ska bara säga...

... att ingenting har hänt!! Jag vaknade inte ens inatt... Utan SOV HELA natten. När det hände sist minns jag inte.

Idag ska det jädrans göras iordning lite här hemma. Gardiner ska på plats, julen ska UT, sen en rejäl städning av hela lägenheten. Ska bli skönt. Vill verkligen ha allt sånt gjort så man slipper damma det första man gör när man väl kommer hem från BB. Sen ska vi väl kanske fortsätta med "BB-väskan". Vad har man i en sådan egentligen?

Tack för att ni är så fina och hoppas med oss, att Bebis kikar ut snart:)

Kram på Er och ha en riktigt härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Hej Jossan! Allt väl? När var beäknat förlossningsdatum? Ja i BB-väskan kan man ha det man behöver under den tiden man är på BB Helt enkelt.. Jag hade t.ex. amningsbehåar, amningströjor, sköna mjukisbyxor som inte sitter åt när man nyss blivit förlost.. Hade även med mig amningste :-) Sen hade jag med mig lite bodys och sparkdräkter/sockor, filt till bebisen...mammatidningar, musik hade jag med mig.. osv.. Hoppas det kan va till nån hjälp :-) Lycka till nu med allt! Kram Anna

2011-01-06 @ 16:01:34
Postat av: Josefine

Hej!

Det är bra här! Hoppas det är bra med dig med! Idag, 7/1 är det BF. Så vi får väl se vad som händer. Men snart är iallafall Bebis här!

Ja ok, tack för tipset!

Kram

2011-01-07 @ 08:46:10
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0