The messer become the messies

Godmorgon!

Vilken härlig dag! Har Ni sovit gott? Det har vi. Nästan hela natten.

Vad min dag har ett erbjuda?? Jo, idag serru så ska jag bara ta det lugnt faktiskt. Inte flänga och slänga, alls. Jag ska vila upp mig inför vad som komma skall denna veckan, nämligen

Tis: Kurststart - Fallskärmshoppning!
Ons: Åker jag och en kompis iväg till köpenhamn över dagen, shoppar och dricker öl.
Tors: Då kanske jag ger mig på bergsklättring, eller något nytt och spännande?
Fre: På dagen, ger jag mig nog på att dyka lite. På kvällen så är ju Niclas ledig, så vi kanske går ut och käkar eller något sånt?
Lör: Niclas har helg, och eftersom vi ska ha barn så småningom så känner vi att vi vill göra saker tillsammans, själva lite nu. Så vi ska iväg och köra gocart, spela lasergame, vara på Boda Borg på kvällen har vi bokat SPA och massage. Jättemysigt ska det bli!
Sön: Tar vi en lååååååång och härlig söndagsfrukost, innan vi och några vänner ska hoppa Bungy Jump! Efter det blir det ballongfärd, men en picknick! På kvällen kollar vi väl på Beck eller Wallander eller något sånt typiskt, så Niclas får vila upp sig lite inför sin kommande arbetsvecka.

Så som Ni ser, det är fullspäckad vecka jag har. Så Bebis, det är lika bra du stannar där inne nu. För som det ser ut nu passar det inte så bra i vår planering. Hör du av dig om ett datum?

Hoppas Ni andra kommer ha en lika härlig och underbar vecka!!
Kram alla härliga läsare!!!



(Ps:
Jag vet inte om Ni förstår min plan i detta?? Om Bebis har bestämt sig för att kivas lite med oss så är ju inte vi sämre, såklart. Vi är ju trots allt föräldrar, det är ju upp till oss att visa vart skåpet ska stå!

Jag länkar:
The Messer become the messies

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Jag fortsätter att hålla tummarna och tänker på dig även om jag inte hinner med att läsa alla bloggar lika mycket nu.. Jag tror stenhårt på din plan i inlägget ovan, planera allt du kan så kommer nog bebis att jävlas lite tillbaka och titta ut, hihi :)



Kram!

2011-01-10 @ 11:01:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0