Mixa och matcha


Hur fina är inte dessa tossor? Dessa har Bebis fått av mormor, sin alldeles
egna mormor allttså, inte min.


Nu får Bebis varma fossingar! Tack mormor, hälsar den!
Vi har sett en "napphållare" med samma färger, kanske får bli att inhandla
en sådan? Lite matchning kanske är kul!

Trots att jag var uppe tidigt idag har jag inte hunnit göra särskilt mycket, mer än att somna om i soffan;) Så skönt då denna natten bestått av ont i magen och ett tryck neråt. Men nepp...Ingen Bebis inatt heller. Vi får se när den bestämmer sig för att kika ut! Jag hoppas så innerligt att det är denna veckan. Så mysigt! Snart är jag mamma!

Nu ska jag upp på stan med Sandra och äntligen kunna köpa mitt överkast, som jag suktat efter lääänge! Sen blir det kanske en liten fika. Trevlit trevligt!

Hoppas ni får en härlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0