Vi klarade oss!


Vi firade nyår med dessa två, lyckliga, nyförlovade! Grattis till Er, vi är så
väldigt glada för Er skull!


Vi stod för "värdandet". Trerätters, skratt, prat och spel. Hade verkligen en
kanonkväll igår! Lugn och skön och otroligt trevlig! (Kanske ska säga att Simon
och Malin kommit hem från Egypten nyligen. Därför ser vi extra bleka ut;) )


Vid tolvslaget gav vi oss ut en liten bit utanför huset. Men fyyy så kallt och
blåsigt det var! Vi gömde oss i vår lilla port, efter vi sett några raketer och
spillt ner våra fingrar med bubbel! I mitt glas ser det ut att vara gift.
Det är päroncider, för den som undrar!
Iaf, Skål och gott nytt år!

Hej på Er!!
Vi klarade oss över 00-slaget och Bebis kommer bli en 2011! Jag trodde häromdagen att vattnet kanske börjat sippra lite. Men det har inte varit någon fara och det känns toppen! Tänk att detta är året jag och Niclas ska bli föräldrar! Detta kommer vara året där våra liv förändras markant! Och vi är så lyckliga!!

Jag läste nyss mitt inlägg, inför nyår förra gången. Då jag sammanfattade det gågna året. Här läser du den! Det är jätteroligt att läsa och att inse hur fantatsiskt mitt liv är! Jag är så nöjd med allt just nu! Och snart kommer jag vara mer nöjd, snart kommer Bebis ut till oss, snart har vi barn!!

Nu ska jag mysa med min alldeles fantastiska sambo! Min underbara fantastiska pojkvän! Och så ska jag njuta åt att imorgon är ännu en ledig dag tillsammans!

Hoppas Ert kommande år, och alla kommande år, blir fantastiska!
Stor kram till Er allihop!


Kommentarer
Postat av: Faster

Gott Nytt År lilla sötlök ♥ Härligt att lilla bebis stannade över nyåret!

puss o kram

2011-01-01 @ 22:16:01
URL: http://kito.se
Postat av: Lina

Gott nytt år! Vi väntar med spänning på er lilla nu! Njut allt ni kan.. dom växer så fort.. för fort ;-) kram

2011-01-02 @ 14:06:50
URL: http://wilmaochemilia.blogg.se/
Postat av: julia

Jag drack också gift på nyårsafton, riiiktigt fint!

2011-01-02 @ 18:17:09
Postat av: Lina

Dom fyller 2 år den 10 mars. Det går aldelles för fort.. Det var mysigt när man kunde gosa och pussa dom utan att dom sa emot.. nu får man be snällt om puss och kram och får ganska ofta ett bestämt nej till svar :-)

2011-01-02 @ 22:59:23
URL: http://wilmaochemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0