mamma scans eller chips

Jag vet inte vad det är, men just nu har jag den där förbannade orors känslan i magen igen. Jag hoppas detta beror på mina mardrömmar och inte något annat jobbigt!

Idag ska jag panera fisk och göra potatismos.Håll tummarna för att det inte blir kol av allt! Kirres favorit är pot.mos med fiskpinnar/Renspinnar. Detta är fruktansvärt! Hatar snabbmat...Pulvermos, mamma scans köttbullar osv. Gillar man detta har mna haft lata föräldrar som proppar i ungar glutamat. Min mamma kör på stuket att inte dölja skiten hon proppar i sin unge... Därav mitt chipsberoende!
Chips/ostbågar är bland det bästa jag vet! Jag har inte så ofta sötsug, mer chipssug...Underbara uppfinning. Jag testade på att göra egna chips härom veckan. Det gick sådär...Några va knapriga, men dom åt jag upp innan någon annan fick smaka. Men till dippa va det ok ändå.

Kommentarer
Postat av: Faster

Låter gott med fisk o potatismos =)... Jag håller helt med du..... det ska vara redig fisk o redig mos..... annars kan det va =))

Hoppas oroskänslan ger med sig snart!!

pussen o kramen

2008-08-14 @ 16:42:38
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Pappa

Ja, men jag har min skäl inte proppat i dig några chips. Och det eftersom jag inte tycker om det. Däremot så var det ofta glass med varma bär till efterätt på lördagarna. Ok, det kanske inte var roligt att alltid äta spagetti och köttfärssås, men gott va det.



puss o kram

/pappa

2008-08-15 @ 13:15:03
URL: http://svannte.blogg.se/
Postat av: Ma

Lite skit har du nog fått. Å ostbågar... ;)

Pussen, Ma

2008-08-21 @ 18:33:35
Postat av: linda s

Ge fan i och snacka skit om pulvermos och mamma scans köttbullar!! Jag levde på det hela förra året!! Det är svin gott, o min mamma har aldrig matat mig med det:) En underbar exotisk maträtt som jag upptäckt själv:)

Puss på dig gumman!

2008-08-22 @ 18:44:24
URL: http://soderquist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Idag har jag fått en supermiddag av din mamma, Blå bands fisksoppa. Fick krydda upp den ORDENTLIGT,då den inte smakade någonting, konjak saffran vittvin gjorde susen. Så Jossan, de där med att proppa skit i ungen gäller nog inte hennes vänner. Det blev gott i alla fall och vi blev mätta,kan det bero på vinet vi drack????? Nu ska vi titta på en sorglig film och gråta floder. Hoppas du mår bra, många fisksoppekramar från den lilla svarta!! Ps lovar att inte stoppa mina fingrar i dina dyra MK burkar. kram och puss :)

2008-08-22 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0