Tråkigt utan kamera!

Hej kära vänner!
Är så less på att inte ha kamera så jag kan ta bilder bilder o bilder, dels för att lägga upp här o dels för att jag vill göra en "collage"- vägg i hallen. Så om jag får jobb så blir det väl förhoppningsvis en kamera, ska kolla med försäkringsbolaget vad det kan kosta o få ut en ny också!

Igår gjorde jag en underbar sak...Jag ålte och kollade på en orm som jag och Kristian ska köpa idag, Lille Ingemar! Fast jag tror nästa Sixten passar bättre, eftersom det är en så pass liten orm...UR gullig är han!


Nu sitter jag på jobbet, ska iväg på ett visst möte senare...Håll tummarna!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Faster

Nej fy fasen..... inte en orm, Jossan!!! Det är ju inget man kan gosa med s

Håller tummarna idag!!

p&k

2008-08-27 @ 15:54:18
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0