Zzzzzzzzz

Jisses vad jag är trött! Skit är det att jag inte kunde somna innan idag! Men det är ju inte så himla mycket jag kan göra åt det nu.
Har bakat en del, ätit fralla, druckit kaffe sorterat papper och varit trött. Hang in there!Men det gör jag
Ska bli skönt att komma hem och nanna lite. Först ska jag bara ge Ingemar sina ögondroppar, min lilla plutt är ju lite dålig i ögonen! Inte alls roligt. Känner mig som en dålig Matte. Får ganska så lätt dåligt samvete, även för saker man ABSOLUT inte ska ha dåligt samvete för! Sådan har jag varit sedan jag var liten. Kunde inte kolla på Pingu, då började jag alltid gråta. Först nu på senare år jag insett att Pingu faktiskt är den taskiga och inte alls blir mobbad, så som jag trodde!
När jag var ybgre kunde jag vara ganska elak mot andra, eller ja, lite små retig, men elak vet jag inte? Så det är säkert inte många som tror jag är en liten mes, vilket jag faktiskt kan vara. Superkänslig är jag. Tycker inte om när folk mår dåligt, oavsett om jag bryr mig om de eller inte. Bryr mig ändå, alltid lite för mycket. Det är inte alltid en posotiv egenskap!
Men det har jag fått lära mig leva med! Annars får man helt enkelt ta tag i saken och göra något åt det. Hatar att klaga över saker jag egentligen kan ändra på, värsta som finns, människor som inte tar tag i saker utan bara gnäller. Det är VEKT, tycker jag.
Men jag, jag tänker ta tag i detta någon annan dag, om jag känner för det, när jag är piggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0