Frulle fralla

Har precis tryckt i mig en fralla på jobb. Gott, med kaffe osså. Nu ska jag dra igång det härliga morgonarbetet! HATAR mornar, önskar att jag va morgonpigg. Men det har hänt ett fåtal gånger att jag vaknat tidigt och varit pigg. Oftast kan jag ha ett fruktansvärt morgonhumör, ibland håller det i sig hela dagen. Då kan det vara lite jobbigt att arbeta inom serviceyrken. Men det är bara att bita i det sura äpplet.
Tror jag bestämmer mig för en lugn helg nu, har blivit lite mycket gallaj på senaste. Kan vara skönt att vila upp sig, jobbar ju som sagt ändå.

Nu ska jag jobba litegrann och kanske hitta på något nytt jag kan göra med bloggen. Måste ut till pappa och fixa lite med photoshop!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0