Matplats

Nu när man väl har flyttat in börjar ju allt det roliga. Än är det ju mycket kvar, lister som ska upp, stänkskydd och bänkskiva i köket, spis och ugn ska in, rör/blandare ska på plats och barnrummet ska ju göra iordning. Men ändå vill man ju se sig om efter lite nya möbler, idag disskuterar vi matplatsen. Grunden i lägenheten är ju vit, med lite svart/mörkt. Vi är sugna på ett vitt bord med svart stolar. Men det är svårt... Jag vill inte ångra att jag inte tog allt i vitt. Jag är lite fjantig när det kommer till sånt, det har jag alltid varit. Tänker alltid att detta ska jag kunna ha till allt i flera år, även om man kan ångra sig även då.

Stolarna vi tänkt oss är liknande "Myran", finns jättemånga snygga som är lite billigare än orginalet.




Denna i läder är jättefin tycker jag! Lätt att torka av med!
Perfekt för vår lilla familj...eftersom jag spiller titt som tätt;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0