Busfröt!

Vill bara tipsa om en sida som har en massa fina och roliga saker! Perfekt att tipsa nära och kära om, nu såhär innan jul och julklappshandling;)

Ja om man har barn då, eller kanske bara barnasinnet kvar!?:)

Busfröt.se


Dessa är så fina, finns i alla möjliga former och färger!




Min personliga favorit! Dessa bilder och börcker är roliga och fina!
"Äntligen"-serien!

Bilder från busfrot.se

Nu ska jag fortsätta med mitt inredande i bokhyllan. Varför ska just den vara så svår att få till? Jag har alltid världens problem med att "få till" den.

Senare lägger jag upp lite godis recept!

Ha en fortsatt härlig em.
Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vilken bra sida, den ska jag kika in! Älskar den söta blå hunden där :)



Hoppas du haft en bra dag!

Kramar!

2010-12-08 @ 20:37:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0