Föräldrargrupp.

Idag var jag på första föräldrargruppen. En fin liten grupp är vi. Jag ser verkligen fram emot nästa gång!
Men helt plötsligt därinne fick jag världens halsbränna och blev kanonvarm, jag trodde en sekund där att jag skulle svimma. Alla andra satt där så lugnt och fint och jag bara rörde mig hela tiden. Myror i brallan, skulle man kunna säga.
Det är vattnet som gör det... När jag dricker vatten får jag alltid halsbränna. Det ska jag inte glömma att ta upp med min BM, för man måste ju ha vatten!

Nu ska jag krypa ner och vila en sväng, vi fick ju verkligen godkänt att göra det på föräldrargruppen, för inatt sov jag knappt någonting.

Hoppas Du får en kanondag idag! Och kanske hinner vila lite du med.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har också Elenore, hade henne med Alvin också och hon är superbra. Har haft de flesta på Trossö och Elenore är helt klart den bästa :)

Ja det var en himla mysig grupp, mycket bättre grupp än den vi gick i när vi väntande Alvin. Där var alla så splittrade på något sätt så man hade inget gemensamt med nån. Pia var jättebra på att hålla i det också, jämfört med förra gången då vi fick en värdelös bm som höll i det.

Haha jag märkte inte att du hade svårt att sitta stilla ;p

2010-12-01 @ 13:28:31
URL: http://Emelieochkalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0