Lite ledsen

För några månader sedan flyttade en gammal kollega till USA och sin kärlek! Planen var ju att de ska komma hem över jul och jag längtar så efter att få träffa Mia! Men nu är deras flyg inställt och jag måste erkänna att jag blev riktigt låg när jag fick reda på det!

Jag håller tummarna för att de kan komma hem innan julafton och kan stanna så Mia får träffa Bebis när den kommer! (Vi har sagt att vi inte vill ha besök innan amning kommit igång och vi kommit iordning någorlunda, men jag har lovat att göra undantag för Mia!)

Ni har ju varit så bra på att hålla tummarna för mig på min resa genom graviditeten, kan ni inte hjälpa mig att hålla tummarna för Mia och Jocke också?

Tack isåfall!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ma

Såklart tummarna hålls så du får träffa dina vänner. Vänner är fint!

2010-12-20 @ 20:30:29
Postat av: Mia

Tack snälla du. Nu har det löst sig, så vi kommer hem på torsdag :) Är så glad att du låter mig träffa bebis innan jag åker tillbaka. Om han/hon hinner komma, men det håller jag mina tummar för. Jag hör av mig efter julafton, så får vi se till att träffas. Ha en supermysig jul om vi inte hinner höras innan.



Massa kramar till dig!!!

2010-12-21 @ 06:11:45
URL: http://miasla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0