Oj oj!


Denna önskar jag att jag hade haft redan i början av graviditeten!
Det bästa boktipset jag någonsin fått! Och den kan "följa med" flera flera år!

Hej!
Jag har inte skrivit på 3 dagar, men vi har haft fullt upp! I fredags hade jag min lillebror här på kvällen. Vi åt pizza och hyrde film och det var så mysigt! Men OJ vad morgonpigg min lillebror är, kl 6.30 kunde inte han sova längre och jag fick gå upp, sätta igång en film och slumra ett tag. Sedan blev det pannkaksfrukost!

Kl två på lördagen for vi iväg till julfesten! Och OJ vad roligt det var! Jättetrevliga människor. När jag kom dit, har inte ens träffat hälften av alla, så fick jag kramar och alla var så himla goa!
Jag hade jätteroligt, men var så otroligt trött! Så vid 23 - 23.30 när vi åkte hem, var det verkligen sängen jag längtade efter.

Igår hade vi träff med Petra, Henke och lilla Charlie. Jättehärligt! Charlie är så rolig och har börjat med massa knasiga miner nu! Så det blev en del goa skratt!! Mysunge!!
Denna helgen har verkligen varit härlig och rolig

Ett VARMT tips till alla blivande mammor är Barnaboken av Anna Wahlgren (bilden). Jag har ännu inte läst så mycket, men det jag läst önskar jag att jag haft med mig hela graviditeten! Så nu ska jag, med hjälp av boken, gå och öva andning inför förlossningen och hoppas det hjälper!

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0