Sälen

Godmiddag!
I början av året var vi i sälen, det kommer dröja ett tag innan vi åker skidor igen. Jag hade inte åkt sedan jag var ca 6 år, men det satt i;) OJ vad jag bråkade med backarna! Trillade och var livrädd många gånger. Men ändå tyckte jag det gick ganska bra, roligt var det ju om inte annat!


Något av de första åken kanske? Under ledning av svärfar


Nöjd efter en dag i backen!

Det känns otroligt roligt att nästa gång vi åker dit kommer Niclas få åka omkring med en liten Bebis på ryggen!
Snart ska han lära en liten plutt att åka skidor.
När det är sådant här väder ute längtar jag faktiskt upp til fjällen igen. Det är mysigt med snö och vinter! Det jobbiga här nere är ju att det blåser ju så mycket!


Ser ni hur stolt Niclas är över mig;)?
Egentligen borde jag haft sådana gul byxor, så man såg mig när jag åkte vilse.
Kanske något att tänka på till nästa gång?


Tobbe, Malin och TyraMyra (som såklart var sötast i backen!) på afterski.
Makka-Pakka är hemma och steker kyckling med farmor och farfar här.


Snart är vi också tre!!!

Nu har jag pratat med Elina säkert två timmar i telefon. Konstigt när man pratar med varandra så länge fast man inte bor mer än fem minuter ifrån varandra. Så hon har hållt mig sällskap genom frukosten osv, nu ska jag ge mig ut en sväng och handla lite målargrejer!

Ha en härlig och fin dag!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0