Snart smäller det

Hittade en bild på svärmors dator från sälen. Det är stugan i bakgrunden och nästa år är det
en barnvagn framför med;)

Hej hej!
Idag skulle det vara fika med föräldrargruppen, eller mammorna från den. Men tyvärr har inte jag tid med det. Vi har inte fått en tvättid detta året, så jag sitter ute hos mina svärföräldrar och lånar deras maskiner nu(vill gärna ha rena kläder osv så vi slipper tvätta direkt när vi kommer hem fr BB)!
Bara pga att vi har en lat fastighetsskötaren som inte kunde få tummen ur och ge oss våra tvättkolvar, vilket alltså innebar att vi inte kunnat boka tvättid i december.
Innan hade vi en lapp som vi satte upp, men den har folk tyckte varit rolig att slänga, roliga grannar!
Annars har jag hunnit fika en sväng med Petra och Charlie idag, som kikade förbi i morse. Vi har även fått hem spjälsängen och massa annat från pappa och de. Snart är det verkligen dags!! Oj oj! Jag kan knappt tro det!
Det är så spännande och nervöst!
Hoppas ni har en bra dag och kväll och inte stressar ihjäl er inför jul nu!
Förresten, tack för att Ni höll tummarna för Mia och Jocke, de kommer på torsdag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ciis

Åhh fasen det går fort nu Jossan. På tal om spjälsäng, jag måste ju lämna sovpåsen innan bebis kommer!!

2010-12-21 @ 16:55:03
URL: http://cissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0