Vagga efterlyses!


Fick denna av mamma igår. Liten mini "inflyttningspresent. Jättemjuk och go!
Härligt för gästerna att torka händerna här då;)

Hej hej!
Jag sitter och kikar inspiration till barnrummet, som vanligt. Finn så oändligt mycket man kan göra och som jag vill göra. Jag vill ha mycket färg och form i ett barnrum iallafall. Vi är även på jakt efter en vagga, men det är verkligen svårt att få tag på, tyvärr. Jag ringde precis på en, men såklart var den redan såld!

Idag fick vi även reda på en väldigt rolig sak. Niclas har fått en mycket bättre anställning nu och det glädjs vi verkligen åt! Jag blev så glad att jag började hoppa, men insåg ganska snart att det inte var en utav mina bästa idéer. Så nu har jag lite ont. Typiskt mig! Kan aldrig hålla inne på känslor särskilt bra;)

Igår hade jag och Niclas en heldag. Vi var först på sista föräldrargruppen. Sedan hade vi kontroll hos BM. Det var en rejäl dipp på kurvan, så vi ska dit nästa vecka. BM var inte orolig sa hon utan det brukar vara så, särskilt om magen sjunkit en bit. Men jag har en kontroll redan nästa vecka iallafall. För säkerhetsskull.
Såklart blir jag orolig ändå, men det känns ändå OK eftersom BM inte var det. Anledningen till att jag är så trött kan bero på mitt låga blodvärde, det har alltid varit bra innan men nu låg det tydligen ganska lågt. Så järntabletter och Gaviscon är nu inhandlat. Börjar känna mig lite som ett apotek nu;)
Sedan blev det en liten runda på stan och handla lite julklappar osv. Vi hittade en skötväska och en björnoverall till Bebis. Så nu behöver den absolut inte frysa när vi ska gå på promenader.

Ha en fin dag i ovädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0