Mår illa

Det är fruktansvärt jobbigt att vara med om budgivningar. Man blir så otroligt besviken och meningar som: "Det var inte meningen att den skulle bli er"- de hjälper inte särskillt mycket. För JO! det var den, egentligen.

 Just nu känns det som det aldrig kommer dyka upp något lika bra. Det kommer det inte. Detta är hemskt och till råga på allt måste jag sitta på jobbet och hålla skenet uppe. Jag vill bara hem, kura ner mig under täcket och aldrig mer öppna ögonen och se min förbannade jävla tapetjävel i min dumma dumma hyresrätt! Jag vill inte se dom äckliga plastgolven eller det dumma fula parkettgolvet som jag inte alls kan eller får eller vill måla vita!

//

Kommentarer
Postat av: Faster

Det är jobbigt när något, som man jätte-jättegärna vill inte blir som man har tänkt sig. Man bygger upp en bild hur man ska ha det och man planerar, möblerar och funderar. Jag vet precis hur du känner. Jag kände likadant för nåt år sen när vi hade ett hus på gång ute på Sturkö. Ett riktigt drömläge och ett jättehärligt hus..... Men på nåt vis så kommer man över besvikelsen och livet går vidare. En klen tröst.... jag vet!! Men jag är ändå övertygad om att ni kommer att hitta lägenheten som det står Jossan o Pördey stämplad på!

puss o kram

love you

2010-02-24 @ 14:58:12
URL: http://kito.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0