Solig dag=)

Jag vaknade halv tolv och gick inte upp förens efter ca en timma!! gaahh vad arg jag blir på mig själ. Nu har halva soliga dagen gått och här sitter jag.
Jag ska snart springa ner till körskolan och fixa mitt lämp(för andra gången i mitt liv hihi). Sen ska jag hem, städa laga mat och ikväll är det dans=) Vart bara ett träningspass förra veckan, så jag kan ju meddela att jag har lite smått dåligt samvete=/ Men men. Det är bara att ta nya tag=)

Igår hade jag skrivit VÄRLDENS inlägg om vissa problm som ligger mig nära till hands. Niclas läste det innan jag tänkte publicera det, men både han och jag tyckt det var föör personligt. Men iaf, jag fick prata av mig med honom igår ist, ALLT i världen känns lättare idag! Fantastiska Niclas! Du är BÄST i världen! Tack tack tack för att du finns där för mig som du gör!:)

Lyckligaste flickvännen på jorden är jag!^

Hej hej på er/Lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0