Besök

God"morgon"!
Som vanligt hade jag svårt att somna inatt och steg med andra ord upp väldigt sent idag! Jag önskar att jag vore en riktig hurtbulle, som tog mig upp ur sängen runt åtta snåret för att gå ut och gå, kom hem och gjorde iordning och sen hade hela dagen framför mig. Som det ser ut nu har jag ungefär halva dagen kvar.

Snart ska jag på besök på  MVC, har inte varit där på väldigt länge, sedan 8/10 närmare bestämt. Sedan blev det sjukhuset och tumult. Jag hoppas så innerligt att allt låter bra! Men Bebis rör sig massa så det tror jag:)

Här kommer lite bilder från fikan igår:


Tyra vill inte vara med på kort, så hon sprang iväg, men jag hann minsann före;)


Semla är inte helt fel. Niclas äter den som jag gjorde när jag var liten, utan mandelmassa och med massa grädde.
Tror jag råkade hålla för blixten och därför blir bilden röd.


Makka Pakka gör som farbror, käkar semla, fast denna med...smör? Två sekunder efter denna bilden togs hann hon inte med att äta mer. Man måste ju springa lite också, precis som storasyster.

Men så fick jag denna bilden, som är så fin! Den kan vara värt allt spring.

Syskonkärlek!

Nu får Du ha en fin dag! Jag ska ge mig ut i blåsten här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0