Föräldrapepp


Så glad i min mage är jag!

Det finns nog inte mycket som är vackrare än gravida tjejer/kvinnor! Eller vad säger ni?
Det verkar som det är flest mammor/blivande mammor som är här inne och läser, och visst har vi tur? Inte nog med att vi är så fina! Utan vi får bära fram liv! Det är det absolut finaste jag någonsin varit med om! Jag är så lycklig att få uppleva detta!

Det tycker jag att ni ska tänka på nästa gång ni har en dålig dag pga tajta kläder, för mycket flås efter gått i trappor eller vad det nu än må vara! Att bära på ett liv är en fantastisk upplevelse och prestation! Man är lycklig som får göra det, eller om man redan gjort det! Mammor är fantastiska! Och ni pappor som svänger in här någon gång, ni är minst lika fantastiska ni också!
Jag känner mig iallafall otroligt lycklig lottad som har Niclas som pappa till mina barn!
Avslutar dagen med lite mamma- och pappapepp!


Här är vi påväg till mormor och morfar för kvällsfika. Jag är väldigt glad i att få komma utanför lägenheten;)
Ni får också ursäkta röran, men vi bygger om;) Det är massa lister, fog&fix, golvbrädor och diverse snickeriprylar hemma nu, men om ett tag så är vi äntligen klara!


Ha en godnatt, denna donnan ska hoppa in i duschen och sedan krypa ner och fundera inredning!

Kommentarer
Postat av: Madde

Min sambo är också helt underbar :)

2010-11-11 @ 11:11:50
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/
Postat av: Ciis

Så fin du med din magen Jossan! Saknar min bebismage när jag ser dig, det är så mysigt! :)

Har ganska mycke nästa vecka men veckan därpå kommer vi gärna upp en sväng? Hoppas allt är bra med dig/er!

Kram

2010-11-11 @ 20:09:09
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: Andreatzi Aagdirbo

Ja hallå hallå vi känner ju inte alls varandra utan jag fick bara syn på dig när jag sökte efter en hemsida som ska heta foraldrapeppen.se; men jag måste säga att du är supersnygg! Säkert också utan mage!



Jag är ingen snuskig porrgubbe utan gift 40-årig man (nöjd & trogen) men ville bara skicka en uppmuntran!



Lycka till med allt det kommer att gå bra ta hand om varandra!



2011-02-10 @ 10:13:44
Postat av: Swerker Dönitz

Gosh! Du tog in det!(jag heter inte Andreatzi utan egentligen Swerker, i alla fall just idag)



Jag hittade hemsidan jag sökte sen: den hette familjepeppen.se! Var visst något i Umeå.



Ha det så bra



Herr Dönitz



2011-02-16 @ 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0