Jag har lyckats vända dygnet! Sen H A T A ...

Jag har lyckats vända dygnet! Sen H A T A R jag halsbränna! Jag visste inte vad det var innan jag blev gravid, det är en sak som är säker! Det värsta är att jag får halsbränna av vatten?! Det klarar man ju sig inte utan. Jag får sluta dricka vatten innan jag går och lägger mig iaf. Satt och funderade lite över hur mycket vissa människor lämnar ut sig ibland. Jag bloggar och det är min blogg och jag är ganska personlig. Men sedan finns det de som är väldigt privata, nu syftar inte jag på en särskild blogg, utan i största allmänhet. Det är inte lätt att veta alltid var gränsen går, och gränsen är ju olika från person till person. Men ibland finns det de som lämnar alldeles för mycket information, som kan sätta andra i en obekväm sits. Det kan vara lite otrevligt! Det finns så mycket media och saker att använda sig av, Facebook, bloggar, twitter och allt vad det nu är, men ibland tycker jag nog att man borde tänka sig för, både en och två gånger innan man ger för mycket "information". Med det sagt önskar jag alla andra nattugglor en godnatt! Jag hoppas på att somna snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0