Myspys mage!



Kan vara de skönaste tofflorna som finns!! De har jag på mig hela tiden när jag går hemma, och har gärna med mig de om jag ska hem till någon! Myspys!







Åh vad förtjust jag är i min mage! Nu är vi inne i vecka 34 (33+3). Jag är så otroligt tacksam att vi tagit oss hit! Tänk för 7 veckor sedan, då trodde man aldrig denna dagen skulle komma! Men här är vi nu!

Nu ska jag upp på stan och träffa Elina och Bea! Har inte träffat de på länge, så det ska bli så roligt!

Ha en fin dag i ösregnet (som vi har här nere) eller i snöyran!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysiga tofflor och fin mage =)

Det där med att gissa som du skrev om i förra inlägget stämmer ganska bra in på mig och min sambo. Haha jag måste gissa på allt, vikt, kön, längd, datum m.m. Tycker det är jättekul och skulle verkligen inte bli besviken om jag hade fel. Samtidigt tycker jag det är kul när alla andra försöker gissa på om det är en pojk eller flicka i magen (då skratta jag lite för mig själv och tänker gud va fel du har). Men alla är vi olika och tur är väl det =)

Ha en trevlig kväll

2010-11-23 @ 22:44:05
URL: http://emelieochkalle.blogspot.com
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

Vilken fin mage =)

2010-12-02 @ 07:11:26
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0