Rensning


Mysig ensam- adventsfika, innan jag snart far iväg till nästa!

Jag tror det är bäst för Niclas att passa på att äta någon bulle ikväll, för snart är de nog slut!

Kycklingen blev jättegod, ska rensa den innan vi åker sen så är morgondagens middag nästan klar!
Tänk så lätt det är att göra! Blev nästa lite förvånad. Bara att blanda ihop lite goda grejer, sen in i ugnen så sköter det sig själv, eller nja, jag öste den två gånger.

Precis kommit in i ugnen. "Glasyren! var så god!


Här är den färdig, god och med jättefin färg!
Till detta ska det vara ris, brunsås och massa goda grönsaker som brysselkål, broccoli och blomkål!


Vill bara visa den fina tunikan jag köpte för ett litet tag sedan. Den är så skön, samt att magen kan växa i den och jag kommer kunna använda den efter graviditeten också! Jag tycker den passar ikväll med. Kanske t o m på julafton. Det kan vara lite jobbigt att skaffa kläder just nu.

Nu ska jag rensa kyckling och sedan bege mig ner till bussen. Snart väntar det risgrynsgröt och annat gott!
Hoppas Du får en fortsatt trevlig första advent!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-28 @ 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0