Yummie!


Vilken lyxmiddag det blev för oss innan! Fiskgratäng med pommes duchesse och kräftstjärtar, och OJ vad gott det blev!


Nu har vi precis kollat på lyxfällan och jag ska hoppa in och ta en härlig dusch, sen blir det sängen så jag orkar upp tidigt imorgon!

Imorgon blir det en liten sväng upp på stan, jag tänkte kika om jag hittar några fina gardiner som kan passa lite extra nu vid advent-/jultider. Jag är absolut inte för alldeles för mycket pynt och pryttlar, men lite juligt vill jag ha det. Jag tycker att vid jul kan man passa på att ha lite färg, rött och värme, hemma. Annars är det ju ganska mycket vitt, svart, brunt och grått som gäller här hemma.
Det blir nog även en liten lunchfika med Ella, som jag inte träffat sedan dagen innan sjukhuset. Så det er jag framemot så mycket!
Sedan blir det även storhandlingen! För på lördag ska det rullas köttbullar och snurras lussekatter! Äntligen är julen här! Jag är så nöjd!

Vad har Ni för förberedelser inför advent/ jul?

Sov gott inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0