Hungrig


Eget taget kort, därav blev det lite mycket av en...ähh, två saker;)
Men här är mamma och lilla fisen! Vårat fina fina barn! Åh vad hon är vacker!
Hon har mig absolut lindad kring sina små lillfingrar!

Snart ska vi bege oss ut till Niclas föräldrar, där det blir mat och fika (om jag känner svärmor rätt). Jag och min familj ska ge oss ut på en prommenad, så härligt ska det bli! Har inte blivit så många prommenader än. Men snart så! =)

Innan vi åker ut ska jag försöka slänga i mig något att äta, för är det något som tar på krafterna så är det att amma. Jag är hungrig väldigt ofta och ibland är det väldigt svårt att laga lunch. Men lite mer flitigt användande av bärselen underlättar ju säkert. För jag måste få näring så lilltrollet får näring!!



Kommentarer
Postat av: Cim

Hej!

Det är så roligt nu när du börjat uppdatera bloggen lite mera =)

Men förstår att det kanske varken finns tid eller ork till det.

Hoppas allt är bra med er och att det funkar med mat och sömn för den lilla. Vad ska hon heta?

Jag tycker det skulle vara roligt att träffa er någon dag då jag också är från Karlskrona och lika gammal. Vad sägs som en fika?

Kram Cim

2011-02-05 @ 17:06:41
URL: http://cimandre.blogg.se/
Postat av: Påla

Vad fina ni är.I kväll ska jag ner o träffa morfar svante.Dom spelar hemma :) en riktig stor kram till er

2011-02-05 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0