Då är klockan över tolv och vi är inne på ...

img_6807 (MMS)

Då är klockan över tolv och vi är inne på BF, beräknad födsel. Jag har inte ens en sammandragning, men Bebis ligger där inne och hickar så nöjt! Jag är bombis på att den inte kommer idag (7/1), så när???? Jag vill ju träffa Bebis nu!!!! Hur långt tror ni jag kommer gå över tiden? En dag, två dagar eller kanske t o m två veckor?? Det hoppas jag verkligen inte. Nu ska jag iaf försöka sova! Hoppas ni får sova gott! Kram på er och TACK för allas uppmuntrande kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Din mage sitter ännu väldigt högt så det dröjer nog innan det är dags.

2011-01-07 @ 02:08:18
Postat av: Josefine

Tack för den uppmuntrande kommentaren.

2011-01-07 @ 08:43:26
URL: http://superjosefine.blogg.se/
Postat av: Cim

Kan tänka mig att kommande dagar kommer att vara väldigt långa eftersom man är så inställd på BF dagen =)

När jag var gravid tyckte jag folk var väldigt duktiga på att tala om för mig att man ofta går över som förstföderska och att jag inte skulle räkna med att den kom tidigare. Det tänker inte jag säga till dig för vet hur det kändes (lite smått hopplöst)

Så oroa dig igen, den kommer säkert när som helst. För även om du inte har några känningar just nu så kan du har det om en timme =)

2011-01-07 @ 08:48:17
URL: http://cimandre.blogg.se/
Postat av: mia schåkansson

du borde ha en bebismage alltid jossan! den är så fin!! :) hoppas ni mår bra och att lillen/lillan kommer till er snart!

2011-01-07 @ 11:29:13
Postat av: Rebecca Nordahl

Åh vilken fin mage du har jossan! Lycka till med allt!

2011-01-07 @ 15:58:06
Postat av: Josefine

Haha tack Mia! Ja den är rätt fin, faktiskt:) Men nu vill jag att Bebis kommer UT!!!=) Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2011-01-07 @ 16:05:02
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0