Indian hopp!


Scones till frukost är aldrig fel! Så nu är vi mätta och belåtna, i allafall
en liten stund till!

Hej!

Vilken lugn natt vi haft, precis vad vi önskade... Eller inte. Men nu är det så det är och ja, vad ska man göra? Kanske "gå" indian hopp?! Vad det är? Jo man liksom går, nästan hoppande, precis som indian hopp, fast man stuntar i själva hoppen (för det orkar man inte när man har en stor mage). Så jag går Indian här hemma kan man säga. Mina grannar tycker antagligen jag är lite sjuk i huvudet.

Sen ska vi gå och handla, då blir det inlagd ingefära! Kanske ska jag städa lite till?? Gå upp och ner i trappor? För det här håller ju inte.
Vet ni hur drygt det är att sitta hemma, varken sjukskriven eller mammaledig?

Jaja, nu ska jag Indiana igen!

Ha en härlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Angelica - Gravid v.32

jag håller tummarna på att bebis kommer snart :)

2011-01-09 @ 15:24:03
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Faster

Hoppa rep, vetja...... det gjorde jag nån av gångerna.

Tänk vad retfulla de små liven kan vara......först hota med att komma tre månader för tidigt..... och sen dra ut på det och bara ligga inne i govärmen o mysa ♥♥♥

puss

2011-01-09 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0