Sorry

Jag vet jag vet...Det har blivit väldigt glest mellan mina inlägg nu! Men jag har ju haft semester och en i stort sett underbar svensk sommar. Vi har varit ute på sjön, grillat, druckit öl, badat, solat, åkt ring och bara haft mysigt som bara den. I måndags började jobbet, det gjorde inte så mycket och jag hade ingen större ångest heller. Det va ju trevligt att träffa dom andra. Men jag känner att jag bara blir tröttare och tröttare för varje dag. Kan bero på att jag sover hur dåligt som helst, svettas och drömmer mardrömmar. Det är hemskt. Men något litet tynger mig fortfaranade och jag vet inte riktigt hur jag ska ta itu med det.
Sista veckan innan semestern va slut, blev det fest nästan varje dag. Så denna helgen blir lung.
Jag ska vara barnvakt åt mina små kusiner. 1 år och 2,5 år...Så lugn och lugn vet jag väl inte, menutan gallaj iaf. Ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0