Bara hockey!

Jag tror folk börjar tycka jag är tråkig. Bara hockey i huvudet på mig.
Idag hoppas jag att det blir en liten fika med Linda efter jobbet. Annars ska jag hem och sova, min exfavorit sysselsättning. Imorgon jobbar jag på kvällen, så på dagen ska det förhoppningsvis bli lite julhandel, Mat menar jag då!

Ska ju bakas lite pepparkakor, lussebullar, kokas skinka, göras köttbullar, lite jansson och kanske lite knäck. Sen ska jag pynta litegrann också, det kanske kanske blir en liten liten gran detta året. Det återstår att se!  Det är mycket att göra och det är inte lång tid kvar.

Innan tänkte jag att jag hade all tid i världen på mig, nu är det 5/12, 19 dagar kvar till jul. Tusen saker att göra! Men jag är inte speciellt stressad, jag gör det som hinns med. Det viktigaste är ju faktiskt att NJUTA av julen. Stressar man bara omkring, är det ju ingen mening att "fira" jul. Då kan man lika väl sitta hemma och bara slappa litegrann!!



Kommentarer
Postat av: Ma

Hej Pussen!



Go inställning!



Mamman

2008-12-05 @ 17:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0