MUNCH

Har varit och munchat med mamma. Munch är sen lunch/tidig middag...grillspett med tsatziki, ajvar och gooooda klyftpotatis...Så otroligt gott!Vill ha mer mat, men Pruttan och Tim frågade om vi här hemma va sugna på att grilla sen om en stund, så det är ju inte helt omöjligt.
Nu sitter jag här med kaffe(mamma följde med hem och somnade på soffan) och kollar vandrarhem i malmö. Någon som har något tips? Och gärna på vintage affärer också! Hittar bara lite skitsidor, får väl ta att leta mer!

Det ska bli så otroligt roligt att åka iväg med mamma ett par dagar och bara strosa, men vad händer sen?!
1)Jag har inte fått något jobb och min tjänst läggs ner sista aug.
2) Jag har nyligen blivit sambo och har alltså en hyra att betala. ....mat, telefon, dator, tv, skor?
3) Ja och än har ingen knackat på med det där jobbet på ett silverfat...Så vad händer??!!
Jag känner panik under skinnet, och inatt sov jag t o m dåligt pga det, jobbigt. Men jag ska ta tag i det här. Jag klarar mig alltid! Det kan intygas!

Nej jag får väl börja ta tag i mitt liv nu! Kanske med en gång?...Eller ska jag bara äta något först?

Kommentarer
Postat av: Faster

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden =)

Håller tummarna för att det löser sig med jobb!! Trist att du inte kan vara kvar där du är..... jag har hört så mycket gott om dig därifrån =))

puss & kram

2008-07-14 @ 10:39:24
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0