Varför blir det alltid sol, när man ställer in sig på regn?

Ikväll hade jag, som alltid, tänkt sätta på en bra film o mysa i soffan...För det regnade innan. Sen ville jag sitta vid datorn och skriva lite nödvändigheter. Men nu skinner solen igen. Visst jag ser några moln, så vem vet? Det kan ändra sig snabbt vädret. För övrigt vill jag hitta på saker...Jag har fasiken min första semester. Jag och mamma ska ju iväg, men det hade ju varit roligt att göra något annat med ju! Den som lever få se. Sen tänkte jag umgås med pappa och dom, för dom har med semester, tror jag.
Nu ska jag försöka få tag på mamma igen så hon kan hjälpa mig med anställningsprylar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0