vilket jävla bajs!

Det fungerar ju inte alls, jag tyckte ju precis ,som säkerligen alla andra också tycker, att jag gjort precis som det stod. Nu blir jag FAN förbannad! Varför fungerar inte skiten?? Vad gör jag för fel...Ska jag inte kunna blogga från mobilen i sommar om jag är iväg? Detta är ju kanon dålig! Jaja, någon gång ska det väl fungera iallafall!

Jag har inget vettigt att blogga om ändå, inget speciellt som händer. Ska åka och storhandla senare hoppas jag! Eftersom vi inte har någon mat hemma, så både jag och Kirre har fårr käka mackor till lunch idag! Och jag hann bara göra två mackor i morse. Två mackor?? Bara en fråga, hur jävla mätt blir man på det då?
Inte srksillt, så nu sitter jag här med en påse zoo och hoppas bli lite hungerstillad innan jag biter av huvudet på någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0