Äntligen hemma

Nu sitter jag hemma i min ensamhet. Eller jaa Ingemar är ju såklart här, men han låter jag vara i terrariet.
Har gjort en kopp te och lite frallor och krupit upp i soffan. Är sugen på en bra bok, men har inga hemma, så det blir lite TV nu. Kanske en liten film.
Det har gått bra det här med att vara själv, trodde jag skulle må rätt dåligt faktiskt, men jag har inte tänkt så mycket på det. Men det är ju givetvis mycket mysigare att ha Klingen hemma.
Vin med Anita får det bli imorgon ist, men thaimat, bananpaj och film. Så mysigt!! Det längtar jag till!




En sjuhelsikes bra låt, med en sjukt duktig sångerska. Detta är nog bland de absolut bästa låterna på jorden, genom tiderna!!! Blir helt superglad när jag hör den!
tyvärr inte bästa ljudet, men what the hell...Feel the rythm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0