Dragen vid näsan

Nu har jag varit hos djurDR, gick bra, kostar 400 kr!!! För att ta bort en liten liten hinna över ögonen på Ingemar! Ett jäddra rån!
Och jag var ju så glad innan, för mina extra pengar, well well...När jag kommer tillbaka till jobbet, japp, då säger min chef" Du kommer inte bli glad, men..." De har alltså fått skära ner på mina timmar!! Jag har haft ett jobb innan där jag aldrig var garanterad timmar, de kunde ringa och säga kom...kom inte. Så tänker INTE jag ha det igen. Det är skitjobbigt. Visst, jag vet att jag varje månad kommer kunna betala räkningar osv, men leva? Nepp, jag ska ha ett jobb där jag verkligen känner mig trygg. Det gör jag inte nu. Jag kommer alltså behöva ta alla små timmar jag kan komma åt. Vilket är skitjobbigt, att jag inte v´bara kan få behålla mitt schema!!!

Bye bye christmasmood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0