En suspensoar luktar hallon

Nu är det snart dags för att hämta den sista tvätten, det är ungefär, jättekul!
Började alldeles för sent med tvätten, vilket inte är så bra. Måste vara utvilad tills imorgon, när det blir Kristianstad och KHK. Måste ju kunna heja ordentligt.
Himla tur att vi fick tag i en bil, hade inte varit speciellt roligt att åka tåg, hade ju kunnat bli hur sent som helst.
Fast jag tyckte vi skulle kunnat åka med HockeGrabbsen. Lina trodde inte det skulle gått, det tror jag. Vi är ju trots allt ett par söta tjejer. Ska hoppa i en hockey bag. Lär säkert lukta gott... Ligga där och snosa på en suspensoar! Hmm...såhär kan det gå när man låter tankarna skena. Lika bra att låta bli...
 
Innan idag vart jag och fikade med mamma och hennes snygga polare. Dom är toppen!  Och så ska de ut på fredag, kankse kikar förbi då en runda. Jag är ju trots allt stor nu. Fast de tycker säkert jag är en liten plutt. Folk brukar tycka det. Men jag är iallafall den STÖRSTA bäbisen i deras umgängeskrets. Alla mammas kompisar tyckte det var himla bra när hon fick barn, för då planerade de att de skulle få barn, när jag var lagom stor barnvakt.

Nu ropar tvätten på mig!


Kommentarer
Postat av: Helen Persson

Oh vad underbart att du benämner mig som din mammas snygga polare :-) fast det var kanske Hanna du syftade på. Hmmm... jag har aldrig tänkt på att jag faktiskt kan använda dig som barnvakt. Du skulle aldrig ha skrivit det, jag hör av mig. Jag håller tummarna för att KHK vinner. och nästa gång jag tävlar om biljetter på jobbet så lovar jag att du ska få dem om jag vinner. Kramar i mängder Helen

2008-11-26 @ 19:38:34
Postat av: Ma

Sniffa i en suspensoar... Ha,ha,ha,hallon?? Jag fattar ingenting. Hmmmm... Vad har jag gjort??? Har du hängt för mycket med din mammas vänner? Pussen iallafall. Ma

2008-11-29 @ 14:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0