Ett mysigt liv

Igår blev maten ungefär hur god som helst, nudlarna blev dock lite kladdiga, men ändå...Och bananpaj? oj så GOTT!! Vi kollade två filmer, den nya Indiana Jones och Shrek(min personliga favorit). Indiana Jones filmen var redigt dålig, fy. Men jag hade iaf jättemysigt igår.
Imorgon kommer Klingen hem!! Då ska vi med laga mysmat och mysa runt bara! Helt underbart!
Jag har klarat mig ganksa bra nu, trodde inte att jag skulle kunna sova när han var iväg. Men det har gått väldigt bra, det är nyttigt att få sakna varandra tror jag minsann.



Idag fick jag även hem filmer från LOVEFILM. Gamla goingar, har alltid gillat gamla filmer, precis som med böckerna. Iallafall blev jag medlem i det, skaffa poäng på Gratisbio.se plus att jag får se gratis filmer i en månad=) Och jag älskar att kolla film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0