FILM

Är helt galen i film- Nyss tittade vi på filmen "Fly boys" den var gukkig och bra. Handlar om två små pojkar, varav den ena är ny i stan och hjälper den andra undan mobbare. De blir nära vänner och börjar hänga lite på ett...flygfält. Där går de ombord på ett plan som visar sig innehålla en bomb. Vilket de inte märker förens de har lyft och är uppe i luften...
Jag rekomenderar den faktiskt, en underhållande film. (Borde jag bli recensent;) )
Någon dag nu snart ska jag kolla mina gamla goding filmer: A wonderful life och White christmas. Spännande.

Nu ska jag hoppa i bingen om jag ska orka upp i tid och träffa Faster .Ska bli skoj och umgås med henne lite!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0