Guttentag

Nu har jag börjat jobba, har en hel del att göra pga lathet/ovethet från personen innan. Så tar en bloggpaus innan jag forsätter.
Igår åt jag så mycket så det nästan räckte för en vecka framöver, två frukostar, varav den ena gigantisk, kroppkakor(iofs bara 2, då jag inte tycker det är jättegott) efter det limetårta(2 bitar då jag tyckte den va JÄTTEgod), sedan var det 20års fest och baguetter, kex, ost och pasta sallad. Och givetvis GODIS!! Mmmmm ferarribilar! Godaste godiset som finns.
Jag trodde jag skulle vara mätt hela dagen idag också, men jag är redan dööö hungrig!! Ska rota runt lite i kylen här och se vad jag hittar!
Igår var det jättetrevligt, men jag var så himla trött och började må illa så jag gick hem när de andra skulle ut. Minns inte ens att jag var på väg att somna. Somnade nog som en klubbad oxe. Fredagen var störtskön, så länge sedan jag gick ut med Polly och det är alltid roligt att umgås med henne. Även om jag den sista timmen förmodligen var dn tråkigaste personen i världen. Dö trött och ville bara hem och sova. Tillslut fick jag med mig Klingen(mutade med hamburgare) så vi gick hem och sov.
Har varit en helt ok helg. Lite tröttsam bara.
Tråkigt var att jag inte var så lattjo igår på 20års fest. Får bjuda lilla 20åringen på middag nästa gång hon kommer hem!
Nu måste jag jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0