Jag är vad jag äter

...Isf skulle jag för det mesta vara en chipspåse, eller en stor påse ferraribilar.
Nu sitter jag på jobbet och kikar. Trött som gröt är jag. jobba natt var ingen enkel match. Tog mig en svängom ute på stan igår, men borde stannat hemma och sovit. Så idag sov jag till 13.20...Hann ganska lagom till jobbet.
Så ikväll springer jag nog hem och duschar och hoppar i bingen med en gång. Imorgon blir det jobb och efter det hockey! Fab.
På måndag är det lite möten på förmiddagen, och tänka sig, jag fick hoppa in och jobba i 4 timmar på kvällen. "Tack! Julen är räddad!!"
Nu ska jag sitta här och vara söt och glad, det folk tror mitt jobb går ut på!
Är det inte roligt att vara stereotyp ibland?

"Förlåt att jag är sen"
" Nej Josefine, du är en tidopptimist"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0