Kallt och ruggigt

Egentligen skulle jag och Anita gått ut och gått i morse. Men nepp, när ´man vaknade kände vi bara för att dra täcket över huvudet och aldrig gå ut. Men det var jag ändå tvungen till att göra, jobbet kallade!
Det är så fruktansvärt tråkigt väder ute idag. Tur att jag jobbar iallfall!
Imorgon är jag dock ledig så då har jag tvätt och tänkte ta ett storröj hemma. Sedan är det djurdoktorn på kvällen. Lille Ingemars  v. öga blir inte bättre! Stackaren! Pappa har lovat att hjälpa mig att köra ut till veterinären. Så himla snällt och han som är så rädd för ormar.
Ungefär som Anita sa idag, huvudet är ju litet och gulligt, det är resten som inte är Ok! Haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0