Min bättre hälft

Min bättre hälft är utan tvekan Sandra. Utan henne skulle min värld se konstig ut, hon känner mig bättre än ALLA andra och jag skulle inte klara mig utan henne. Hon känner mig bättre än mig själv många gånger. Hon finns där i vått och torrt, stöttar mig utan att tveka och vet precis vad hon ska säga till mig. Hon förstår mig och även om jag ibland är jobbig så bryr inte hon sig om det, hon ställer upp ändå. Timlånga samtal om allt och inget, bara för att jag ska må bra! Så ska en äkta vän och en bättre hälft vara.  Lyssna, bry sig, försöka förstå och se mig för den JAG är och inte bara mina fel och brister! Utan älska dessa med! En människa är inte människa utan fel!
Tack så himla mycket Sandra! Jag skulle inte klara mig utan dig i två sekunder, tror jag.

Samtidigt som jag är så sentimental, kan jag passa på att skriva en rad till Jinn med. Du är också underbar!

Nu mina vänner, som inte står med här, behöver ju inte ni vara ledsna.Hoppas ni fattar att alla mina vänner betyder otroligt mycket för mig. Jag skulle ju inte vara Jag utan någon av er. Men...nu skrevs det så här. Så puss på nosen allihopa!!





Kommentarer
Postat av: Faster

Var rädd om henne.... och om jag känner dig rätt så finns du där för henne också =)

Du..... ska du inte ändra det grå fältet i kommentarerna? Det är svårt att läsa kommentarerna.... och det är ju katastrof för en nyfiken faster hehe

puss o kram o ha en fin helg!

2008-11-13 @ 22:11:01
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Jag

Jo tack Faster Kickan, det ska jag=)

Jag ska ändra, har bara inte orkat klura ut vilken kod jag använder mig av. Men det ska nog hinna lösas i helgen! Ska även åka ut till pappa i veckan tror jag och fixka mer med header osv!

Kram o puss

2008-11-14 @ 09:15:06
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0