Moffin

Nu sitter jag och Syster Yster och tittar på tv, har krängt en varsin JÄTTEmuffin, jag har bakat. Mums. Snart kommer Sandra och hjälper oss att seeega.
Har köpt biljetter till hockeyn i april !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fick bli ståplats. Spelar egentligen ingen större roll, är ju samma match ändå!
Har lite dilemma, har ju bestämmt mig att börja spara, vilket denna månaden gick sådär. Sedan har jag tröttnat på håret, vill fixa lite med det, vilket kan kosta en summa, sedan vill jag ju ha min kamera, vilket kostar en del det med. Har ju så svårt att prioritera. Sen är det ju julklappslöning detta. Jau jau, jag löser det, som vanligt.Höhö.
Min lilla plutt ska ömsa igen, så blir ham stoooor! Haha tycker det är så roligt, han verkar må bra, har (som vanligt) varit lite orolig för honom, han har verkat lite hängig, men nu vet jag ju varför!

Sötnos!

Nu är det tv



Kommentarer
Postat av: syster

haha, du är bästa moffins bagaren vill jag lova. vi ses kväll! puss

2008-11-24 @ 12:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0