Thai mat

Ig¨r köpte jag och Polly hem thai mat och hyrde film och köpte massa godis! Thaimat var helt gudomligt god!! Riktigt gott var det! Jag ville inte bli mätt utan bara äta, äta och äta. Tyvärr går ju aldrig det.! Filmen vi kollade på var någon action film. förutsägbar och rätt kass. Minns inte vad den hette, men det var Keeanu Reaves(stavningen??) och han heter Tom i filmen. Gör han det, se den inte!!
Snart ska jag gå o ta en fika med min kusin, ikväll har jag ingen aning om vad som händer Klingen ska dricka öl med några kompisar, jag får se...Den där vinen i kylen lockar ju, men tycker utelivet i denna staden är ungefär lika roligt som en städskrubb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0