Tiden går fort

Jag har redan skrivit detta, men tiden går såååå fort. Snart är julen här och jag längtar massa!! Detta är vår FÖRSTA jul i VÅRT egna hem!
                                                                         Jag vet Lina, det är min favvobild! ;)
 Det börjar kännas lite speciellt. Jag vill köpa pynt och börja pynta redan nu. Ska bli så roligt att börja samla på sig massa. Givetvis har jag redan en del julsaker, men nu kan jag ju ha mer, eftersom jag har fler rum att dekorera!
Julkorten är redan köpta! 10 st fina julkort där en del av pengarana går till cancerfonden! Så en liten god gärning i det hela också. Då är det ju lite "nyttiga" kort med! 10 st räcker. Hade inte tänkt att skicka till varenda vän. Några stycke bara och gamlingarana man inte träffar på julafton kanske? Vem skickar du till?


Jag slutar snart, då ska jag hem o krypa ner i sängen och läsa min tidning med massa JUL i! Drömma mig bort och PLANERA!! Det är ju en stor del av nöjet tycker jag! Planera godis, mat, glöggfester, klappar, pynt, pyssel osv.
Får se hur mycket pengar jag lägger på julen detta året, förra året la jag faktiskt en hel del! Wonderfull!


Kommentarer
Postat av: Lina

heheh...de e det va? =)

2008-11-06 @ 09:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0