"Vet du vem jag är?" -"Döden"

Alldeles nyss, eller jag för ett par timmar sedan kanske, kom döden och knackade på!
Ja, jag skojar inte! Jag är i stort sett död. Det har varit fullrulle och nonstop från kl 8.30 i morse. Jag och kollegan har suttit i 20 minuter ungefär, annars har det varit spring, hit och dit.
Nu sitter jag. Vilket inte är så bra, för då kommer döden över en. Eller koma som det också kallas...Förutom idag.


Uppdat:
Underbart att varit på match. Det gör mig faktiskt jävligt lycklig. Vilket är konstigt, kan inget om hockey, ja knappt sport överhuvudtaget. Men har minsann läst på litegrann nu.
Nu borde jag gå och sussa mitt huvud, om jag nu inte ska dö.

Denna texten är fin, om det är sant:



Kommentarer
Postat av: Ma

Mmmmmm... himla bra låt!

2008-11-24 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0